Kiinnostaako ympäristöasioiden opiskelu Yhdysvalloissa ensi kesänä? Hae Fulbright-stipendiohjelmaan!

Oletko 18-25 -vuotias kandidaattivaiheen opiskelija, jonka sydäntä ympäristöasiat ovat lähellä? Fulbright Finland Foundation tarjoaa stipendejä opintomatkalle Yhdysvaltoihin ensi kesäksi.

Study of the U.S. Institute for Student Leaders from Europe on Environmental Issues on suunnattu alempaa korkeakoulututkintoa suorittaville nuorille, jotka ovat kiinnostuneet ympäristöasioista sekä Yhdysvalloista.

Ohjelma on loistava mahdollisuus opiskelijoille hankkia kansainvälistä kokemusta, luoda monikulttuurista verkostoa ja kehittää johtajuustaitoja. Ohjelma kestää 5 viikkoa ja sisältää 4 viikon akateemisen osuuden yhdysvaltalaisella yliopistolla sekä opintomatkan. Kaikki ohjelmaan liittyvät kulut on katettu.

Lue lisää ja hae 14.11.2022 mennessä

Viimeksi päivitetty: 28.9.2022