Kiinnostaako yrittäjyys ja kaipaatko apua vahvuuksiesi tunnistamiseen? Hae mukaan Kipinä-valmennukseen.

Kipinä-valmennuksessa on vielä tilaa!

Pathways to Business -hanke järjestää ja toistamiseen suositun Kipinä-valmennuksen, jossa opit tunnistamaan ja sanoittamaan omaa osaamistasi ja omia vahvuuksiasi. Pääset pohtimaan ja keskustelemaan uratoiveistasi ja tulevaisuudestasi yhdessä muiden osallistujien ja valmentajien kanssa ryhmässä ja henkilökohtaisesti. Valmennuksen aikana saat myös tietoa, miten voit kehittää yrittäjämäisiä taitojasi. Yhdessä kehitämme ja luomme verkostoja työelämään ja yrittäjiin.

Kipinä-uravalmennukset järjestetään tänä syksynä kahdessa erässä. Valmennukset ovat tänä syksynä kestoltaan 2x3h (eli face-to-face valmennuksena 2x3h tai etänä 2x3h). Lähitapaamisina järjestettävät valmennukset ovat ti 4.10. klo 12–15 ja ti 11.10. Klo 12–15. Paikka: Oulun yliopisto tai ammattikorkeakoulu, Pentti Kaiteran katu 1, Linnanmaa. Tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin. Etävalmennukset järjestämme to 6.10. Klo 12–15 ja to 13.10. klo 12–15. Etävalmennusten edellytyksenä on se, että ilmoittautumisia tulee vähintään 10kpl.

Valmennuksissa on vielä tilaa ja hakuaikaa jatkettu! Hae mukaan ja lue lisätietoa linkistä.

Lisätietoa:

Kipinä-valmennus saa jatkoa Roihu-valmennuksella marraskuussa; silloin paneudumme lisää oman osaamisen tuotteistamiseen. Lisätietoa Roihusta myöhemmin!

Viimeksi päivitetty: 30.9.2022