Kirjastokortti Tuudossa!

Opiskelijoiden Tuudo-mobiilisovelluksesta löytyy myös kirjastokortti, jolla voi lainata kirjoja, uusia lainoja, seurata varauksia sekä tarkistaa Oulun yliopiston kirjaston toimipaikkojen aukioloajat. Viivakoodilla voi lainata muovikortin tapaan Oulun yliopiston kirjastoissa niin lainausautomaatilla kuin palvelutiskeillä. Tuudo muistuttaa lainojen eräpäivän lähestymisestä sekä ilmoittaa, kun varaukset ovat noudettavissa. Kortin voi ottaa käyttöön päävalikon Kirjasto-kohdassa.

Tuudon kirjastokortin käyttö ei sulje pois perinteisen muovisen kirjastokortin käyttöä. Jos opiskelijalla on käytössään myös muovinen kirjastokortti, se näkyy Tuudo-sovelluksessa.

Mikäli kortin käyttämisen kanssa ilmenee ongelmia, palautetta voi lähettää suoraan Tuudoon sivuvalikosta klikkaamalla "Ota yhteyttä".

Lue lisää Tuudosta.

Viimeksi päivitetty: 26.3.2021