Kirjaston tietoiskuja eri aiheista pitkin syksyä – osallistu kätevästi Zoomissa!

Kirjaston tulevissa tietoiskuissa on aiheina e-kirjojen käyttö, Pegasuksen AV-kokoelma sekä Mendeley- ja Zotero-viitteidenhallintaohjelmat, PubMed-tietokanta ja Covidence-työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen. Tietoiskut on tarkoitettu Oulun yliopiston ja Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijoille ja henkilökunnalle sekä OYSin henkilökunnalle.

Kirjaston suomenkieliset tietoiskut syyslukukaudella 2024:

• Mendeley-viitteidenhallintaohjelma 18.9., 16.10., 12.11. ja 4.12.
  • Covidence-työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen 24.9. ja 20.11. (myös webinaareja tulossa!)
  • E-kirjat 30.9.
  • PubMed-tietokanta 9.10.
  • Pegasuksen AV-kokoelman (elokuvat, sarjat, musiikkitallenteet, pelit) esittely 30.10. (Huom! Tämä tietoisku on paikan päällä kirjastossa, ei etäosallistumismahdollisuutta)
  • Zotero-viitteidenhallintaohjelma 5.11. ja 4.12.

Katso tarkemmat tiedot kirjaston Tietoiskut-sivulta ja osallistu kätevästi Zoomissa!

Viimeksi päivitetty: 27.8.2024