Kokoontumiset pandemian aikana

Opiskelijoilla on ollut suunnitteilla monenlaisia kokoontumisia ja bileitä. Muistutamme, että 10 henkilön kokoontumisrajoitus koskee edelleen kaikkia yleisiä kokoontumisia. Yli 10 henkilön kokoontumiset Pohjois-Pohjanmaalla (sisällä tai ulkona) ovat kiellettyjä Aluehallintoviraston päätöksellä. Jos järjestät tai osallistut tällaisiin tapahtumiin, rikot lakia ja joudut vastaamaan seurauksista.

Hyvät opiskelijat,

10 henkilön kokoontumisrajoitus ei koske opetusta. Opetusta voidaan toteuttaa myös yli 10 henkilön ryhmissä, kunhan turvavälit ja turvallisuusasiat huomioidaan. Valvova viranomainen on tarkistanut ja hyväksynyt opetusta koskevat ohjeet.

Oulun yliopisto ohjeistuksen koskien koronavirusta löydät https://www.oulu.fi/yliopisto/koronavirus -sivulta.

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021