Kompassi-palvelupisteen aukiolo ja muutokset HuTK:n lähipalvelutiimissä

Huomioithan oheiset muutokset humanistisen tiedekunnan lähipalveluissa.

Kompassi-palvelupisteen palvelutiski avoinna 30.8. - 17.9.2021 klo 10-14

Kompassi-palvelupisteen palvelutiski on avoinna lukuvuoden alussa 30.8. - 17.9.2021 klo 10-14, muutoin palvelupiste on suljettuna. Suosittelemme ensisijaisesti asiointia sähköisen palveluosoitteen study.humanities (at) oulu.fi kautta. Voit olla yhteydessä myös puhelimitse asiakaspalvelunumeroihin arkisin klo 10-14. Jos koet tarvetta kasvokkain asioinnille, sovi tapaaminen yllä mainittujen yhteydenottokanavien kautta.

Henkilöstömuutoksia humanistisen tiedekunnan koulutuksen lähipalveluissa

• Maija Airio hoitaa 1.9. – 31.12.2021 johtavan koulutusasiantuntijan sijaisuutta. HIKUVIE-tutkinto-ohjelman koulutussuunnittelijana toimii tänä aikana Katariina Kyllönen.
  • Koulutussuunnittelijat, johtavan koulutusasiantuntijan ja opintoasiansihteerit tavoittaa yhteisestä palveluosoitteesta study.humanities (at) oulu.fi.
  • Lisätietoa: https://www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/yhteystiedot-opiskelijalle/koulutu…;

Viimeksi päivitetty: 9.9.2021