Korkeakouluopiskelijoiden yksinäisyydestä kerätään tänä syksynä kattavasti uutta tietoa

Nyytin ja HelsinkiMission yhteinen Yksinäisyystyö korkeakouluissa -hanke (2022–2024) avaa syksyllä 2023 korkeakouluopiskelijoille tämän hetken yksinäisyyden kokemuksia kartoittavan kyselyn. Suomeksi toteutettava kysely on auki marraskuun loppuun asti.

Yksinäisyystyö korkeakouluissa- hanke auttaa opiskelijoita sekä korkeakoulujen henkilökuntaa ja toimijoita tunnistamaan ja vähentämään yksinäisyyttä. Ennen hankkeen päättymistä haluamme kuulla korkeakouluopiskelijoita tämän hetken yksinäisyyden kokemuksista, jotta saamme tietoa tämänhetkistä yksinäisyyden kokemuksista ja toiveista yksinäisyyteen vaikuttamisesta.

Opiskelijoilla on oikeus saada matalalla kynnyksellä tukea myös yksinäisyyden kokemuksiin. Kyse ei ole vain opiskelijoiden vaan koko yhteiskunnan asiasta, sillä kohtaamattomuus tulee kalliiksi.

Voit vastata Nyyti ry:n ja HelsinkiMission yksinäisyyskyselyyn 30.11. mennessä täällä: https://link.webropol.com/s/korkeakouluopiskelijoidenyksinaisyys

Liity joukkoomme vähentämään yksinäisyyttä, jokainen vastaus on tärkeä!

Viimeksi päivitetty: 30.10.2023