Lapin yliopiston opintoja tarjolla ristiinopiskeluna lv 2024-25

Lukuvuodelle 2024–25 on Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijoille tarjolla Lapin yliopiston opintoja ja sivuaineita ristiinopiskeluna. Tutustu tarjontaan ja opintojen kuvaukseen Lapin yliopiston Peppi-oppaalla.

Opintoihin ilmoittautuminen on 15.4. klo 9.00–10.5.2024 ellei opintojen kuvauksessa ole erikseen muuta mainittu. Opintoihin ilmoittautumisesta tiedotetaan tarkemmin ennen ilmoittautumisajan alkua. Jos opintoihin on määritelty erikseen kiintiö tai tarkempi kohderyhmä, on se kuvattu Lapin yliopiston Peppi-oppaalla. Opintojen tulee olla hyväksyttynä HOPS:ssa ennen opintoihin hakemista.

Viimeksi päivitetty: 5.4.2024