Mentorointi-ohjelma maisterivaiheen opiskelijoille

Mentorointi-ohjelman avulla saat konkreettisia vinkkejä urapolullesi

Mietitkö jo urasi seuraavia askeleita ja työelämään siirtymistä? Kaipaatko tukea pohdintoihisi? Hae yliopiston mentorointiohjelmaan, ja saat tueksesi jo työelämässä toimivan mentorin, joka sparraa sinua kohti tavoitteitasi. Noin puolen vuoden aikana tutustutte ja järjestätte tapaamisia, keskustelette urastasi, työelämästäsi ja tulevaisuuden vaihtoehdoista. Saat konkreettisia vinkkejä urapolullesi ja itsevarmuutta tulevaisuuteen!

Mentorointiohjelman aikana järjestämme myös yhteisiä verkostoitumistapahtumia, missä pääset keskustelemaan vertaisopiskelijoiden ja muidenkin mentorien kanssa. Mentorointitiimi on myös tukenasi ohjelman ajan. Ohjelman päätteeksi saat sähköisen osaamismerkin, jota voit käyttää vaikkapa CV:ssäsi tai LinkedInissä!

Mentorointiohjelma on toiminut Oulun yliopistossa jo pitkään ja joka vuosi saamamme palaute on vakuuttavaa. Tätä korttia ei kannata jättää kääntämättä!

Voit osallistua Mentorointi-ohjelmaan, jos olet maisterivaiheen opiskelija. Lisäksi sinulla on voimassa oleva opinto-oikeus sekä olet kirjautunut läsnäolevaksi opiskelijaksi kuluvaksi lukuvuodeksi. Valmistuminen kesken mentoroinnin ei ole este osallistumiselle!

Lue lisää mentorointiohjelmastamme ja hae mukaan, haku on auki nyt!

Lisätietoa ja hakulinkki:

www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/mentorointi-ohjelma