Millaisia kokemuksia sinulla on kulttuurien välisestä yhteistyöstä? Osallistu tutkimukseen

Itä-Suomen yliopiston PISH-tutkimushanke toteuttaa oppimiseen ja kulttuurienväliseen viestintään liittyvän kyselyn, joka on suunnattu erityisesti luonnontieteellisten, matemaattisten ja teknisten alojen opettajille ja opiskelijoille.

Problem-Based Learning, Intercultural Communication and STEM in Higher Education -hanke (PISH) keskittyy ongelmapohjaiseen oppimiseen ja kulttuurienväliseen viestintään korkeakoulutuksen luonnontieteellisillä, matemaattisilla ja teknisillä aloilla. Osallistumalla kyselyyn ja haastatteluun autat kehittämään työkaluja, jotka tukevat kulttuurien välistä viestintää vertaisoppimisessa ja kykyä työskennellä monikulttuurisissa organisaatioissa.

Kuka voi osallistua? opettajat ja opiskelijat korkeakouluissa. Kansainväliset vaihto- ja tutkinto-opiskelijat ovat myös tervetulleita osallistumaan.

Miten voit osallistua? Voit vastata anonyymisti kyselyyn tai ilmoittautua haastatteluun. Voit halutessasi tehdä myös molemmat.

Milloin ja missä? Kysely on auki ja haastatteluja tehdään 6.4.2021 asti. Haastattelu järjestetään pääsääntöisesti etänä, mutta mahdollisuuksien mukaan otetaan huomioon myös lähihaastattelupyyntöjä.

Yhteyshenkilö:

Alicja Fajfer

Projektitutkija

Karjalan tutkimuslaitos

alicja.fajfer@uef.fi

Kansainvälistä hanketta Problem-Based Learning, Intercultural Communication and STEM in Higher Education (PISH) rahoittaa Erasmus+.

Viimeksi päivitetty: 24.3.2021