Millaista on edustaa henkilöstöä ja opiskelijoita hallituksessa ja yliopistokollegiossa? Katso tallenne keskustelusta

Miten sinä voit vaikuttaa yliopistoyhteisön arkeen ja Oulun yliopiston tulevaisuuteen? Millaisista asioista yliopiston hallituksessa ja yliopistokollegiossa päätetään? Millaista on edustaa henkilöstöä ja opiskelijoita?

Lehtori Jukka Hiltunen yliopiston hallituksesta sekä hallinnollinen koordinaattori Sirpa Aalto ja opiskelija Miriam Putula yliopistokollegiosta kertoivat omista kokemuksistaan 16.9. järjestetyssä Osallistu ja vaikuta Oulun yliopistossa -verkkotilaisuudessa. Heitä haastatteli opiskelija Emma Hulkkonen.

Katso tallenne YuJassa

Uudet opiskelijoiden ja henkilöstön edustajat hallinnon toimielimiin valitaan tänä syksynä. Opiskelijaedustajiksi voi hakea kaikki Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijat osoitteessa halloped.fi. Hakuaika hallitukseen on 20.9.–4.10.2021 ja muihin toimielimiin 18.10.–15.11.2021 OYY nimittää opiskelijat tehtäviinsä. Henkilöstön edustajat hallitukseen, yliopistokollegioon ja tiedekuntahallituksiin valitaan hallintovaaleilla 3.–4.11.2021.

Viimeksi päivitetty: 24.9.2021