Miltä näyttää digitaalinen opiskeluympäristö 2030? Verkkotilaisuus 3.3. klo 10

Keskiviikkona 3.3.2021 klo 10-11 järjestettävässä Pohjoinen muuttaa maailmaa -tilaisuudessa visioidaan, miltä näyttää digitaalinen opiskeluympäristö 2030. Keskustelu lähetetään suorana yliopiston pop-up-tilasta keskustasta.

Korkeakoulujen digitaalinen oppimisympäristö elää muutosta. Oulun yliopisto on mukana kansallisessa Digivisio 2030 -hankkeessa, Smart Campus -ohjelmassa ja Eurooppa-yliopisto Unicin toiminnassa. Mitä uutta ne voivat tuoda opettajien ja opiskelijoiden arkeen? Keskustelemassa palvelupäällikkö Paula Vaskuri, koulutusrehtori Tapio Koivu, yliopisto-opettaja Henrika Honkanen, professori Jukka Riekki ja OYY:n hallituksen 2. varapuheenjohtaja Emma Hulkkonen.

Seuraa suoraa lähetystä täällä.

Voit lähettää kysymyksiä studioon keskustelijoille lähetyksen aikana viestiseinän kautta.

Tilaisuus on avoin Oulun yliopiston opiskelijoille ja henkilöstölle. Keskustelun kieli on suomi.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 25.3.2021