Momentumin kevätkauden koulutukset päättyvät väkevästi!

Merkkkaa Momentumin kevätkauden koulutukset kalenteriisi.
Momentumin koulutukset.

Momentumin kevätkausi huipentuu kesäkuun alussa nimekkään työhyvinvointivalmentaja Joni Jaakkolan koulutuspäivään!

Teemapäivä perustuu vahvasti Jaakkolan kiiteltyyn teokseen Väkevä työelämä. Työelämätaitojen lisäksi pureudumme muutoksen tekemiseen kaavaan, ja saamme rautaisen asiantuntijan täsmävinkit arjen hyvinvointiin. Ilmoittautuminen tilaisuuteen on nyt avattu.

Ohjelmassa torstaina 3.6. klo 9-16:

- Väkevän työelämän taidot – Tuloksien tuottaminen, ammattitaidon kartuttaminen, näkökulman vaihtamisen taito, taito löytää oma juttu, yhdessä tekemisen taito, priorisoinnin taito, rahan hankkimisen taito, ajattelun ajattelun taito

- Muutoksen tekemisen kaava – lähtötilanne, tavoitteet ja suunnitelman tekeminen

- Poimintoja hyvinvoinnista – stressinhallinta, aktiivisuus, ravinto, psykologinen palautuminen ja hyvän arkirytmin rakentaminen

Toukokuun webinaarit, urailtapäivät ja työpajat pyörähtivät käyntiin tällä viikolla ja rumba jatkuu koko kuukauden!

Tulossa vielä:

10.05. Finding Jobs in Finland (Kirsi Pajamäki)

11.05. Proactive Job Seeking (Venla Vuorjoki)

18.05. Ammatillinen verkostoituminen ja somen piilotyömarkkinat (Tom Laine)

19.05. LinkedIn as a Career Management Tool (Tom Laine)

20.05. Akateemiselle uralle? (Outi Tolonen)

25.05. Portfolio urasuunnittelun välineenä, osat I-II (Jouni Röksä)

26.05. Poimintoja työoikeudesta, osaat I-II (Johanna Hämäläinen)

02.06. Plan to Succeed in Proactive Job Seeking (Venla Vuorjoki)

03.06. Väkevän työelämän taidot (Joni Jaakkola)

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa www.momentumweb.fi

Viimeksi päivitetty: 10.5.2021