Muista hakea pysäköintialueen käyttöoikeutta, jos pysäköit autosi yliopiston autopaikka-alueelle

Oulun yliopiston opiskelijat voivat hakea Linnanmaan kampuksen Oulun yliopiston lämmitystolpallisten alueiden käyttöoikeutta P2- tai P8-autopaikka-alueilta tai rekisteröityä lämmitystolpattomien autopaikka-alueiden käyttäjiksi. Kontinkankaan kampuksella yliopiston opiskelijat voivat rekisteröityä K1 Kontinkangas lämmitystolppa-alueille mikäli opiskelijoille varatussa kiintiössä on vapaita paikkoja. Rekisteröityminen tai käyttöoikeuden lisääminen tapahtuu eParking-järjestelmän kautta.

Lämmitystolpallisen autopaikka-alueen käyttöoikeuden hinta opiskelijalle on 100 €/12 kk tai 20 €/kk. Lämmistystolpallisten autopaikka-alueiden käyttöoikeushakemuksessa on ehdottomasti perusteltava tarve lämmityspaikkaoikeuden saamiselle.

Lämmitystolpattomien autopaikkojen käyttö on ilmaista, mutta myös niiden käyttö vaatii OY Kylmät autopaikat alueelle rekisteröitymistä eParking-järjestelmän kautta. Rekisteröityminen oikeuttaa käyttämään yliopiston hallussa olevia lämmittämättömiä autopaikkoja, mutta ei takaa autopaikan vapaana olemista.

Lisätietoja:
Pysäköinti ja autopaikat Oulun yliopistolla