Muistutus valmistuville opiskelijoille

Opiskelijoille muistutuksena tärkeitä asioita, joita tulee huomioida valmistumisvaiheessa.
  • Tarkastathan HOPSisi Pepistä hyvissä ajoin ennen valmistumishakemuksen tekemistä. Ole tarvittaessa yhteydessä omaopettajaan ja/tai koulutussuunnittelijaan, jos HOPSilla on järjesteltävää.
  • Huolehdi osaamisen tunnustamisen hakemusten tekeminen ja suoritusten kirjautuminen ennen valmistumishakemuksen tekemistä.
  • Tutustu kevätlukukauden 2023 valmistumisaikatauluun: Valmistuminen kandidaatiksi ja Valmistuminen maisteriksi
  • Publiikki kevätlukukaudella 2023 valmistuneille on keskiviikkona 7.6. klo 14. Juhlaan osallistuvan tulee ilmoittautua siihen erikseen 30.5. mennessä webropol-lomakkeella.
  • 30.6. ja 31.7. tutkinnot tehdään takautuvasti eli eivät välttämättä näy Pepissä vielä koostettuna tutkintopäivänä.
  • Viimeistelyvaiheen hakemus hyväksytään Pepissä sen jälkeen, kun tutkinto on koostettu valmiiksi.
  • Käyttäjätunnuksen voimassaolo päättyy valmistumisen jälkeen. Otathan talteen tiedostot ja lataathan todistuksen heti linkin saatuasi. Lisätietoa käyttäjätunnuksista.
Viimeksi päivitetty: 22.5.2023