Muutoksia OyKKKn opiskelijasähköpostilistoissa

OyKKKn opiskelijasähköpostilistoille on tehty muutoksia, mm tutkinto-ohjelmatasolle on perustettu omat opiskelijasähköpostilistat.

Tietoa muutoksesta:

• OyKKKn tutkinto-ohjelmille on perustettu omat sähköpostilistat. Jatkossa olet oman tutkinto-ohjelmasi listalla, josta osoitteesi kopioituu automaattisesti tiedekuntatason listalla (ks. osoitteen sähköpostilistalta tulleesta viestistä).
  • Listoille on poimittu Pepistä läsnä- ja poissaolevaksi ilmoittautuneiden opiskelijoiden ”...@student.oulu.fi” -sähköpostiosoitteet
  • Jatkossa sähköpostilistoilla ei voi olla muuta osoitetta kuin @student.oulu.fi, joten seuraathan aktiivisesti ko. sähköpostia
  • Lähetämme viimeistään ensi viikolla (viikko 40) testiviestin päivitetyn tiedekuntatason sähköpostilistan kautta. Jos et saa ko. viestiä, olethan yhteydessä study.business (at) oulu.fi
  • Mikäli saat väärän tutkinto-ohjelman postia tai et saa postia, jota oman tutkinto-ohjelmasi muut opiskelijat saavat, olethan yhteydessä.
  • Yliopistolla on linjattu, millaisia viestejä virallisten opiskelijasähköpostilistojen kautta voi postittaa opiskelijoille. Viralliset listat painottuvat jatkossa entistä enemmän vain opintoihin liittyviin asioihin. Esimerkiksi työpaikkailmoituksia ei jatkossa välitetä OyKKK:n sähköpostilistojen kautta, vaan yliopisto ottaa niille käyttöön oman sovelluksensa lokakuussa. Tästä tiedotetaan erikseen.
Viimeksi päivitetty: 28.9.2023