Muutos KPTKn opiskelijasähköpostilistoissa

Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnan opiskelijasähköpostilistojen nimet on vaihdettu vastaamaan vuoden alusta muuttunutta tiedekunnan nimeä. Tästä syystä kaikki listat ovat jatkossa KPTK-alkuisia.

Tietoa sähköpostilistamuutoksesta:

• Listoille on poimittu Pepistä läsnä- ja poissaolevaksi ilmoittautuneiden opiskelijoiden @student.oulu.fi -osoitteet.
  • Sähköpostilistalla ei voi olla muuta osoitetta kuin @student.oulu.fi, joten seuraathan aktiivisesti ko. sähköpostia
  • Kun olemme saaneet uudet listat käyttöön, vanhat listat poistetaan.
  • Uuden opiskelijasähköpostilistan kautta on lähetetty testiviesti 19.9. Jos et saanut ko. viestiä, olethan yhteydessä study.education (at) oulu.fi.
  • Tiedekunta- ja tutkinto-ohjelmatason sp-listat rakentuvat vuosikurssikohtaisista listoista. Vakalla ja lukolla on lisäksi ryhmäkohtaiset listat. Mikäli saat väärälle ryhmälle osoitettua postia tai et saa postia, jota muu ryhmäsi saa, olethan yhteydessä.
  • Yliopistolla on linjattu, millaisia viestejä virallisten opiskelijasähköpostilistojen kautta opiskelijoille voi postittaa. Viralliset listat painottuvat jatkossa entistä enemmän vain opintoihin liittyviin asioihin. Esimerkiksi työpaikkailmoituksia ei jatkossa välitetä KPTK:n sähköpostilistojen kautta, vaan yliopisto ottaa niille käyttöön oman sovelluksensa syys-lokakuussa. Tästä tiedotetaan erikseen.
Viimeksi päivitetty: 20.9.2023