Nätkurs i svenska

Toisen kotimaisen kielen, ruotsin, verkkokurssi tarjolla keväällä 2021.

Hei, sinä ruotsintaitoinen opiskelija KTK:ssa, LutK:ssa, TTK:ssa tai TST:ssä!

Ensi keväänä voit osallistua toisen kotimaisen, ruotsin, kurssille myös verkkototeutuksena. Verkkokurssi korvaa oman alan pakollisen ruotsin kurssin täyttämällä samat kielilain vaatimukset. Saat kurssista suullisen ja kirjallisen arvosanan. Verkkokurssi järjestetään Moodlessa ja sillä ei ole yhteisiä Zoom-tunteja, vaan kurssilla tehdään parin-kolmen viikon jaksoissa etätehtäviä, kuten videoita, videopuhelu, äänitteitä ja tekstejä.

Voit tulla verkkokurssille, jos olet saanut lukion ruotsista keskiarvoksi vähintään 8 tai yo-arvosanaksi C.

Verkkokurssin ilmoittautuminen löytyy Tuudosta koodilla 901060Y. Samalla koodilla löydät tarkemman opintojaksokuvauksen. Ilmoittautuminen on auki 1.12.-4.1.2021. Itse kurssi alkaa 15.1.2021. Jotta saamme tehtävien palautukseen tarpeeksi joustoa, jatkuu verkkokurssi koko kevätlukukauden ajan.

Kurssi on laajuudeltaan 2 op ja tarkoitettu KTK:n, LuTK:n, TTK:n ja TST:n opiskelijoille.

Jos sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä suoraan opettajaan: miina.vaaramo@oulu.fi.

Huomaathan, että muutkin kielten opintojaksot ovat keväällä 2021 koronan takia etänä. Tämä verkkokurssi poikkeaa niistä siten, että yhteisiä Zoom-tunteja ei ole ja ryhmässä on opiskelijoita eri tiedekunnista. Verkkokurssi vaatii kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Viimeksi päivitetty: 26.3.2021