Oamkin Oula-Finnan e-aineistoissa nyt myös äänikirjoja

Oamkin Oula-Finnan e-aineistoihin on lisätty pieni kokoelma omalle laitteelle ladattavia äänikirjoja Ellibs e-kirjapalvelusta. Äänikirjojen laina-aika on 1 vrk tai 4 h kuten Ellibsin e-kirjoillakin, ja niitä voi varata.

Ellibsin äänikirjoja kuunnellaan suoraan Ellibs-verkkopalvelusta tai Ellibs-sovelluksella, joka on ladattavissa Android- ja iOS-laitteille. Selaimella äänikirjat kuunnellaan suoratoistona. Ellibs-sovellukseen ladattua äänikirjaa voi kuunnella myös offline-tilassa. Äänikirjasoittimessa voi ajastaa unikytkimen sekä säätää toistonopeuden mieluiseksi. Lisäksi soitin muistaa automaattisesti sen kohdan, mihin on viime kuuntelukerralla jäänyt. Tarkemmat ohjeet löytyvät Ellibs e-kirjapalvelusta.

Äänikirjoja pääsee käyttämään kirjautumalla Oamkin Oula-Finnaan Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijan tai henkilökunnan käyttäjätunnuksella (Haka-kirjautuminen). Ladattavat äänikirjat Oamkin Oula-Finnassa >>

Kuulisimme mielellämme käyttökokemuksia tai muutakin palautetta lainattavista äänikirjoista. Palautetta voi lähettää osoitteeseen kirjasto.kokoelmat@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 13.1.2022