Ohjaustuokio HuTK:n opiskelijoille

Humanistisen tiedekunnan opiskelijoille suunnattu ohjaus- ja kyselytuokio järjestetään ke 12.10.2022 klo 16-17

Lukuvuoden ensimmäinen humanistisen tiedekunnan opiskelijoille suunnattu ohjaus- ja kyselytuokio järjestetään ke 12.10.2022 klo 16-17. Tuokiossa voit kysyä koulutussuunnittelijoilta ja opintoasiainsihteereiltä kaikenlaista opintoihin liittyvää. Lisäksi tuokiossa käydään läpi ajankohtaisia teemoja, kuten osaamisen tunnustamisesta, kirjaston tiedonhankinnan koulutuksista fukseille ja Pepin HOPSista (miten löytää HOPSille oikeat sivuainepaketit).

Ohjaustuokio järjestetään Zoomissa, jossa kysymyksiä on mahdollista esittää joko chatissa tai ääneen. Lisäksi otamme mielellämme vastaan kysymyksiä jo etukäteen osoitteessa study.humanities@oulu.fi. Ja toki tuokioon voi tulla vain kuulollekin.

Zoom-linkki: lähetetään sähköpostitse

Viimeksi päivitetty: 6.10.2022