Oletko kiinnostunut globaalista kestävästä kehityksestä? Rekisteröidy UNIPIDin tarjoamille kursseille

UniPID on suomalaisten yliopistojen verkosto, joka tukee monitieteistä opiskelua ja tutkimusta sekä yliopistojen yhteiskunnallista vaikuttavuutta ja kumppanuuksia globaaliin kestävään kehitykseen liittyen.

UniPID edustaa yhdeksää kansainvälisesti arvostettua suomalaista yliopistoa, mukaan lukien Oulun yliopisto. UniPID pyrkii tarjoamaan opiskelijoille yhtäläiset mahdollisuudet oppia globaalista kehityksestä ja kestävyydestä keskittyen erityisesti globaaliin etelään.

UNIPID:lla on nyt tarjolla kursseja, joille voit hakea mukaan. Voit sisällyttää osan UNIPID opinnoista Oulun yliopiston Kestävän kehityksen sivuaineeseen. Tarkista, mitkä kurssit sivuaineeseen kuuluvat täältä ennen ilmoittautumistasi.

Kurssit ovat 5op kokonaisuuksia ja opetuskielen on englanti. Osallistuminen on ilmaista Oulun yliopiston opiskelijoille.

Seuraaville kursseille on ilmoittautuminen käynnissä:

Global Education Development. Ilmoittautuminen 18.1.2024 mennessä.

Globalisation and Corporate Responsibility. Ilmoittautuminen 25.2.2024 mennessä.

Good Governance, the Rule of Law and Religious Freedom as Approaches to Sustainable Development in the Global South. Ilmoittautuminen 28.2.2024 mennessä.

Lisäksi maisteriopiskelijoille on tarjolla seuraava työpaja:

Master’s workshop 2024: Navigating the Road to Completion
UNIPID welcomes master’s students to participate in this master's thesis workshop organized as part of the Development Days Conference 2024.

Date: 15 February 2024

Time: 12:45 - 15:30

Location: University of Helsinki & Online (The exact location will be confirmed to the registered students close to the workshop date)

Find more information and register here before 21 January 2024

Lisäksi väitöskirjatutkijoille on tarjolla on tarjolla seuraava työpaja:

Development Days DocShop 2024: How to make an impact? Research-based policymaking and advocacy

UNIPID welcomes PhD researchers to reflect on the connections between research and policymaking and advocacy processes, thus highlighting the importance of research impact.

Date: 14 February 2024

Time: 13:30-16.00

Location: University of Helsinki and online. (The room will be confirmed to the participants later via email).

Find more information and register here before 10 February 2024.

Lisätietoja:

Kestävän kehityksen sivuaine: sdminor@oulu.fi
UNIPID:in virtuaalikurssit: unipid-info@helsinki.fi tai marika.matengu@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 17.1.2024