Oletko unelma-alalla? Suuntaa voi myös muuttaa. Siirtohaku 15.11. saakka

Hae siirtohaussa 15.11. mennessä, jos sinulla on kandidaattiopinnot kesken ja haluat siirtyä Oulun yliopistoon tai olet Oulun yliopiston opiskelija ja haluat siirtyä toiseen koulutukseen.

Oulun yliopistoon voi hakea vuosittain kahdessa siirtohaussa, syksyisin ja keväisin. Siirtoa hakevalla tulee olla voimassa oleva suomalaisen yliopiston opiskeluoikeus. Osaan hakukohteista otetaan siirto-opiskelijoita ainoastaan kevään haussa (esimerkiksi lääketieteelliset alat).

Huomaathan, että sinulla tulee olla riittävästi opintojen suoritusaikaa jäljellä, sillä opintojen suoritusaika ei pitene. Uusi opinto-oikeus alkaa 1.1.2022. Haku tapahtuu valtakunnallisessa Opintopolku -palvelussa, osoitteessa www.opintopolku.fi. Hakuaika päättyy 15.11. klo 15.

Tervetuloa hakemaan uusiin opintoihin.

Lue lisää Oulun yliopiston siirtohausta keväällä 2022 alkaviin opintoihin.

Viimeksi päivitetty: 5.11.2021