Onko harjoitteluun lähtö sinulle ajankohtaista? Hae yliopiston harjoittelutukea.

Harjoittelutukea on vielä jäljellä syksylle.

Jos mietit harjoitteluun lähtöä syksyllä, voit hakea harjoitteluusi yliopiston tukea. Toimi kuitenkin nopeasti, sillä tuet jaetaan hakemusten saapumisjärjestyksessä! Lue ohjeet harjoittelun verkkosivuilta:

Harjoittelupaikkoja ja muita työpaikkoja voit etsiä esim. Aarresaari-verkoston Valojobsista: Oulun yliopistolle ilmoitetut työ-, harjoittelu- ja opinnäytetyöpaikkailmoitukset. Portaali päivittyy koko ajan. Myös Career Centrestä saat vinkkejä harjoitteluun lähtöön toimiston aukioloaikoina sekä Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut (international.office@oulu.fi) palvelevat sinua ulkomaan harjoitteluun liittyvissä kysymyksissä.

Viimeksi päivitetty: 27.9.2023