Opiskelemaan Yhdysvaltoihin! Nyt haussa stipendiohjelmat maisteri- ja tohtoritason opintoihin/tutkimukseen lukuvuodelle 2023-24!

Unelmoitko Yhdysvalloissa opiskelusta?

Fulbright Suomi -säätiö tarjoaa sinulle mahdollisuuksia näiden stipendiohjelmien kautta:

• ASLA-Fulbright Graduate Grant-stipendiohjelma tukee maisteri- ja tohtorivaiheen opintoja yhdysvaltalaisessa yliopistossa. Ohjelma soveltuu myös maisterivaiheen täydennysopintoihin sekä tohtorivaiheen tutkijavierailuun.
  • Fulbright-Technology Industries of Finland Grant-stipendiohjelman avulla voi suorittaa teknologia-alojen maisteri- ja tohtorivaiheen opintoja yhdysvaltalaisessa yliopistossa. Ohjelma soveltuu myös maisterivaiheen täydennysopintoihin sekä tohtorivaiheen tutkijavierailuun.
  • Fulbright-KAUTE Foundation Awardtarjoaa mahdollisuuden suorittaa teknologia-, talous- ja kauppatieteiden tohtoritason opintoja tai tutkijavierailun yhdysvaltalaisessa yliopistossa.

Stipendirahoituksen (enintään 50 000 USD) lisäksi ohjelmiin kuuluu myös Fulbright Suomi -säätiön monipuoliset edut, kuten

⭐ henkilökohtainen palvelu yliopistopaikan sekä yhdysvaltalaisten yliopistojen tarjoaman rahoituksen hankintaan

⭐ neuvonta- ja tukipalvelut Suomessa ennen lähtöä ja Yhdysvalloissa stipendikauden aikana

⭐ mahdollisuudet omien ammatillisten ja kansainvälisten verkostojen kehittämiseen

⭐ ilmainen viisumi sinulle ja perheenjäsenillesi

⭐ mahdollisuuden hakea lisärahoitusta opintoihin suorittaessasi koko tutkintoa Yhdysvalloissa.

Ja paljon muuta! Jos sinulla on into oppia uutta ja kiinnostus kansainvälisyyteen, tutustu tarkemmin ohjelman etuihin, hakuohjeisiin ja stipendiaattilähettilään rooliin osallistumalla Info Session for Graduate Applicants to the U.S. -virtuaalitapahtumaan (9.3.2022): https://www.fulbright.fi/about-us/events/info-session-graduate-applicants-to-us

Lue tältä sivulta lisää maisteri- ja tohtoritason ohjelmista ja hae viimeistään 22.5.2022! https://www.fulbright.fi/grant-programs-to-us/grants-doctoral-studies-and-research

Annan mielelläni lisää tietoa ja vastaan kysymyksiin:

Ling Choi

Ohjelmakoordinaattori