Opiskelija – haluatko osallistua taloustieteelliseen kokeeseen ja ansaita rahaa?

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu järjestää kokeellisen tutkimuksen, joka käsittelee taloudellista päätöksentekoa.

Koe toteutetaan valvotussa tilassa tietokoneiden avulla suomen kielellä ja se koostuu yksinkertaisista peleistä, jotka kuvaavat valintatilanteita. Lisäksi vastaat lyhyeen kyselyyn, jossa kysytään hypoteettisia kysymyksiä sekä erinäisiä taustatietoja, kuten ikääsi ja opinto-ohjelmaasi.

Voit parhaimmillaan ansaita jopa 44 euroa (keskimäärin palkkio on noin puolet edellä mainitusta). Palkkiosi riippuu sekä sinun että toisten osallistujien valinnoista. Palkkion maksaminen suoritetaan kokeen jälkeen Juveneksen lahjakortilla.

Tutkimuksen kokeet järjestetään 31.10.–1.11.2023 klo 10–16 Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella. Kokeeseen on hyvä varata aikaa 1,5 tuntia. Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään ilmoittamaan ne ajat, joihin voit osallistua.

Koe on osa laajempaa tutkimusta, ja se toteutetaan opiskelijoille neljässä eri yliopistossa Suomessa, Norjassa, Ranskassa sekä Espanjassa. Koe suoritetaan anonyymisti niin, ettei yksittäistä osallistujaa ole mahdollista tunnistaa vastausten tai julkaistavien tulosten perusteella.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu mukaan seuraavan linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/8354A6BB52BC8E13

Lisätietoja:
Jemina Kotila, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu, jemina.kotila@oulu.fi