Opiskelija, haluatko viedä opiskelutaitosi uudelle tasolle ja kehittää itsetuntemustasi? Hae mukaan syksyllä 2022 järjestettävään Voimaa oppimiseen-ryhmävalmennukseen!

Voimaa oppimiseen-valmennus on tarkoitettu Oulun yliopiston alkuvaiheen opiskelijoille, jotka haluavat kehittää omia opiskelutaitojaan, tunnistaa omia oppimistyylejään, edistää omaa itsetuntemustaan sekä parantaa vuorovaikutustaitojaan.

Valmennukseen sisältyy henkilökohtainen Insights Discovery-profiili, joka muodostetaan osallistujien täyttämän itsearviointilomakkeen perusteella. Profiili jää osallistujien käyttöön ja sitä voi hyödyntää oman oppimistyylin ymmärtämisessä ja itsetuntemuksen parantamisessa myös valmennuksen jälkeen.

Valmennukseen kuuluu kolme ryhmätapaamiskertaa valmentajan kanssa, joiden aikana käsitellään monipuolisesti valmennuksen sisältöjä.

Valmennus sopii erityisesti sinulle, joka:

· olet ensimmäisen tai toisen vuoden opiskelija,

· haluat oppia lisää omista oppimistyyleistäsi ja parantaa omaa itsetuntemustasi,

· haluat lisätä hallinnan tunnettasi opinnoistasi ja omasta työskentelystäsi,

· haluat tarkastella omia stressin aiheuttajiasi ja oppia hallitsemaan stressiä paremmin,

· kaipaat selkeyttä opintojesi merkityksellisyyteen sekä tulevaisuuden visioon ja tavoitteisiin.

Valmennuspäivät toteutetaan lähitapaamisina ja valmennukseen hyväksymisen edellytys on, että kykenet ehdottomasti osallistumaan valmennuspäiviin. Valmennuspäivien pääsääntöinen toteutuskieli on englanti. Valmennus on osallistujille ilmainen.

Valmennuspäivät ovat:

14.10. klo 9-16, Tellus Linnanmaa Frost Club

3.11. klo 9-12, Tellus Linnanmaa Frost Club

22.11. klo 9-12, Tellus Linnanmaa Frost Club

Voit hakea valmennukseen tämän hakemuksen kautta 21.9. klo 23:59 mennessä.

Valitsemme hakemusten perusteella 20 osallistujaa, joille katsomme valmennuksen sopivan parhaiten ja ilmoitamme valinnasta henkilökohtaisesti. Huomaathan, että jos tulet valituksi, ilmoittautuminen on sitova.

Valmennus toteutetaan yhteistyössä Oulun yliopiston Talent Boost-hankkeen ja Voima Valmennus oy:n kanssa. Jos sinulla on kysyttävää valmennukseen tai hakemukseen liittyen, voit olla yhteydessä Niina Marostenmäki, niina.marostenmaki(at)oulu.fi, suunnittelija, Talent Boost-hanke.

Tietoa valmennuksesta ja valmentajasta:

Insights Discovery on tehokas mieltymyksiin perustuva oppimisjärjestelmä, joka lisää itsetuntemustasi ja muiden ymmärtämistä. Carl Jungin työn pohjalta kehitetty Insights Discovery auttaa sinua kehittämään ihmissuhdetaitojasi ja tukee henkilökohtaista kasvua. Osana 3-päiväistä valmennusta saat henkilökohtaisen Insights Discovery-profiilin, joka antaa sinulle yksityiskohtaisen käsityksen henkilökohtaisesta tyylistäsi ja siitä, miten se vaikuttaa ihmissuhteisiisi, oppimiseen, ryhmätyöhön ja jopa henkilökohtaiseen ympäristöösi.

Valmentaja Anu Autio on yksi Suomen kokeneimmista Insighs Partnereista yli 17 vuoden kokemuksella. Anu käyttää Insights Discoveryä organisaatioiden kanssa tiimityön, johtamisen ja muutoksenhallinnan kehittämiseen, henkilökohtaisen tehokkuuden lisäämiseen sekä myynnin ja asiakaspalvelun tehostamiseen.

Viimeksi päivitetty: 7.9.2022