Opiskelija: kiinnostaako kehittämistyökokemus? Tervetuloa mukaan Luovakunta-osaamispajaan.

Työelämäkokemusta, oikeita kehittämisprojekteja, osaamisen hyödyntämistä ja uuden oppimista. Mahdollisuus tutustua kehittämistyöhön ja yhteiskehittämisen ja palvelumuotoilun menetelmiin, joita käytetään nykyään monissa organisaatioissa.

Kiinnostuitko? Tätä kaikkea on Luovakunta-osaamispaja, joka voi olla yksi etappi nuoren polulla eteenpäin, kohti työelämää tai jatko-opintoja.

Luovakunta-osaamispaja on maksuton täydennyskoulutus / työkokeilu /harjoittelu sinulle, joka olet:

• luovien alojen, alue- tai yhteisökehittämisen osaaja tai näistä asioista kiinnostunut
  • urasi alkuvaiheessa
  • työtön työnhakija
  • etsimässä jotain uutta

Luovakunta-toiminta tapahtuu aidoissa kuntien kehittämiskohteissa. Luovakunta-osaamispajassa pääset jäseneksi tiimiin, jonka vastuulla on toteuttaa kunnan kehittämisprojekti tai sen osa alusta loppuun.

Halutessaan osallistuja saa osaamispajasta 10 op OmaOpintopolku-palveluun! Nämä opintopisteet voi mahdollisesti hyväksilukea tulevissa opinnoissa.

Toimimme pääosin etänä, joten voit osallistua mistä vaan!

Luovakunta-osaamispaja kokoontuu 12 viikon jakson aikana ohjaajan johdolla tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9-15.30. Hankkeen viimeinen osaamispaja: 23.8. – 10.11. Hakiaksesi mukaan, tutustu seuraaviin linkkeihin:

Luovakunta-osaamispajan sivu osallistujille

Ilmoittautumislomakkeelle