Opiskelija, onko sinulla lukemisen vaikeuksia? Tutustu Celian äänikirjoihin webinaarissa 28.9. klo 15

Saavutettavuuskirjasto Celian äänikirjoja voivat käyttää kaikki, joille tavallisen kirjan lukeminen on vaikeaa esimerkiksi lukivaikeuden tai sairauden vuoksi. Celiasta löytyy laaja valikoima oppikirjoja ja kaunokirjallisuutta.
Hymyilevä tyttö kuulokkeet korvillaan.

Saavutettavuuskirjasto Celia järjestää korkeakouluopiskelijoille suunnatun webinaarin torstaina 28.9. klo 15.00. Webinaarissa Celian edustajat kertovat, minkälaisia Celian opiskeluun tarkoitetut kirjat ovat, ja kuinka löydät niitä Celianetistä. Lisäksi webinaarissa kerrotaan Celian asiakkaaksi rekisteröitymisestä.

Ilmoittaudu webinaariin mukaan tästä linkistä.

Lue lisää käyttöoikeuksista Celian verkkosivuilta: Kenelle Celian palvelut on tarkoitettu?

Lisätietoa Celian palveluista löydät myös Oulun yliopiston kirjaston Saavutettavuus-oppaasta.

Viimeksi päivitetty: 28.8.2023