Opiskelija, onko sinulla lukemisen vaikeuksia? Tutustu Celian äänikirjoihin webinaarissa 3.10.2024 klo 15

Saavutettavuuskirjasto Celia esittelee äänikirjapalvelua opiskelijoille etänä Teamsissä.

Valtakunnallinen Saavutettavuuskirjasto Celia järjestää opiskelijoille suunnatun Celian äänikirjojen esittelyn Teamsissä torstaina 3.10.2024 klo 15. Esittelyssä Celian edustajat kertovat, minkälaisia Celian opiskeluun tarkoitetut kirjat ovat, ja kuinka löydät niitä Celianetistä. Lisäksi esittelyssä kerrotaan Celian asiakkaaksi rekisteröitymisestä.

Osallistumislinkin ja lisätietoa tapahtumasta löydät Celianetistä.

Oulun yliopiston kirjastossa rekisteröidään lukemisesteisiä Oulun yliopiston, Oamkin ja OSAOn opiskelijoita Celian verkkopalvelun käyttäjäksi. Lue lisää kirjaston Celia-oppaasta.

Viimeksi päivitetty: 13.9.2024