Opiskelutaitoryhmä ADHD diagnoosin saaneille opiskelijoille

Ryhmän tarkoituksena on edistää opintoja eteenpäin. Ryhmä edellyttää opiskelukykyä ja sitoutumista kaikille ryhmäkerroille.

Ryhmään valitaan 12 osallistujaa hakemusten perusteella.

Jos et koe opiskelukykyäsi riittäväksi opintojen edistämiseen, hakeuduthan terveydenhuollon palveluihin. Ryhmä on tarkoitettu opiskelijoille, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet ryhmämuotoiseen toimintaan eikä opiskelijalla ole samanaikaista kuntoutusta tai hoitoa.

Ilmoittautuminen syksyn ryhmään on auki. Ilmoittautuminen päättyy 23.9. tai kun ryhmä on täynnä.

Ryhmä kokoontuu seitsemän kertaa tiistaisin klo 12.15-14.15: 1.10., 8.10., 15.10., 29.10., 5.11., 12.11. ja 19.11.2024 Linnanmaan kampuksella (KK238).

Ryhmän vetäjät: opintopsykologi Pauliina Junnikkala ja neuropsykiatrinen valmentaja Katja Holtinkoski-Perttula.

Jos sinulla ei ole ADHD-diagnoosia, mutta kaipaisit vertaistukitoimintaa neuromoninaisille opiskelijoille, katso VENE-ryhmän tiedot ryhmät ja työpajat sivustolta.

Viimeksi päivitetty: 3.9.2024