Ovathan yhteystietosi ajan tasalla? Opiskelijoiden yhteystiedot eivät enää päivity automaattisesti kirjaston asiakastietoihin 2.8. alkaen

Opiskelija-asiakkaiden yhteystiedot eivät enää päivity kirjaston asiakasrekisteriin suoraan yliopiston ja Oamkin opiskelijarekistereistä. Opiskelijoiden tulee siis päivittää omat yhteystietonsa Oula-Finnassa tai ilmoittaa muutoksista kirjastoon.

Voit tarkistaa ja päivittää yhteystietosi kirjautumalla Oula-Finnaan. Tietoja pääsee muuttamaan kohdasta Omat tiedot. Voit myös ilmoittaa yhteystietojen muutoksista kirjastoon.

Oula-Finna (Oulun yliopisto) | Oula-Finna (Oamk)

Oulun yliopiston ja Oamkin henkilökunnan yhteystiedot päivittyvät edelleen kirjaston asiakasrekisteriin suoraan yliopiston ja Oamkin henkilökuntarekistereistä.

Viimeksi päivitetty: 11.8.2021