OY:n avoimen yliopiston opinnot lv 2020-21 maksuttomia v 2020 ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille

Oulun yliopisto tarjoaa vuonna 2020 Oulun yliopistosta ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneille mahdollisuuden opiskella valmistumisen jälkeen maksutta Oulun yliopiston avoimen yliopiston tarjonnassa olevia opintoja lukuvuoden 2020-2021 ajan.

Oulun yliopiston avoimen tarjonnan löydät täältä www.oulu.fi/avoinyliopisto/opetustarjonta

Huomaathan, että maksuttomuus koskee ainoastaan Oulun yliopiston omaa opintotarjontaa, ei yhteistyöoppilaitosten kuten Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto opintotarjontaa.

Opintoihin ilmoittautuminen tapahtuu seuraavasti:

• Lähetä viesti osoitteeseen avoin.yliopisto (at) oulu.fi ja otsikoi viestisi ”Valmistuneen ilmoittautuminen”.
  • Viestissä tulee olla seuraavat tiedot: opiskelijan nimi, opiskelijanumero/syntymäaika, valmistumispäivä sekä avoimen yliopiston opintojakson nimi ja koodi.
  • Lähetämme sinulle maksuttoman ILPA ilmoittautumislinkin, jolla voit ilmoittautua avoimen yliopiston opintojaksolle.
  • Ilmoittauduthan hyvissä ajoin ennen opintojen alkua

Lisätietoja ilmoittautumisesta saat avoimesta yliopistosta avoin.yliopisto(at)oulu.fi ja koulutuksen lähipalveluista www.oulu.fi/opiskelijalle/koulutuksen-lahipalvelut

Viimeksi päivitetty: 26.3.2021