Paikkoja jäljellä promootioon. Alkuvuonna 2020 valmistunut tohtori, ilmoittaudu nyt!

Oulun yliopiston tohtoripromootiossa on jäljellä rajallinen määrä paikkoja. Nyt myös 1.1.-31.7.2020 valmistuneilla tohtoreilla on mahdollisuus ilmoittautua promootioon.
Tohtorinhattu kesäisessä maisemassa

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen suljetaan kun vapaat paikat on täytetty tai viimeistään 31.1.

Oulun yliopiston 11. kaikkien tiedekuntien yhteinen tohtoripromootio järjestetään 27.-29.5.2022. Tohtorien virallinen vihkiminen, promootioakti, on akateemisista tilaisuuksista arvokkain.

Tapahtuman järjestelyissä seurataan aktiivisesti vallitsevaa koronatilannetta ja noudatetaan virallisia suosituksia ja rajoituksia. Tapahtuman järjestäminen terveysturvallisesti on ykkösprioriteettimme.

Lisätietoja ja linkin ilmoittautumiseen löydät tohtoripromootion ilmoittautumissivulta.

Viimeksi päivitetty: 28.1.2022