Pepin käyttökatko jatkuu viikonlopun yli

Versionoston yhteydessä on löytynyt kriittisiä puutteita, joiden vuoksi olemme katsoneet parhaaksi siirtää yliopiston Pepin avaamista maanantaiaamuun 12.6.2023. Tiedotamme versionostosta lisää huomenna perjantaina. Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.

Oulun yliopiston Peppiin tehdään versiopäivitys, jonka aikana kaikki Pepin työpöydät ja opinto-opas ovat pois käytöstä eikä kirjautuminen järjestelmään onnistu. Tuudo on käytettävissä käyttökatkon aikana.

Käyttökatkon aikana Peppi päivitetään versiosta 3.0.1 versioon 4.4.2, joka on kehitetty erityisesti yliopistokäyttöä varten. Versiopäivityksessä Peppiin tulee saavutettavuuden ja olemassa olevien toiminnallisuuksien korjausten lisäksi joitain uusia toiminnallisuuksia. Tiedotamme versiopäivityksen vaikutuksista ja uusista toiminnallisuuksista kattavasti hieman myöhemmin yliopiston verkkosivuilla ja Tuudossa.

Tuudon tiedot, mukaan lukien lukujärjestys, opintotiedot ja opiskelijakortti ovat nähtävissä normaalisti käyttökatkon ajan. Käyttökatkon ajaksi Tuudoon tallennetaan käyttökatkoa edeltävät tiedot, eli tiedot eivät päivity katkon aikana.

Opinto-opas ei ole käytettävissä katkon aikana.

Sähköinen tenttipalvelu EXAM on käytössä normaalisti Pepin käyttökatkon aikana. Voit ilmoittautua tentteihin ja suorittaa niitä sähköisen tentin tiloissa EXAM-ohjeiden mukaisesti.

Lyhyet katkot suunnitellun käyttökatkon jälkeen ovat myös mahdollisia. Näistä katkoista tiedotetaan yliopiston verkkosivujen Pepin kirjautumissivulla, johon käyttäjä ohjataan katkon aikaisen kirjautumisyrityksen jälkeen. Tuudo on käytettävissä myös näiden katkojen aikana.

Viimeksi päivitetty: 8.6.2023