Pepin uusi versio käytössä - tutustu uusiin toiminnallisuuksiin

Oulun yliopiston Peppi-järjestelmä on päivitetty versioon 4.7.2, jossa on toteutettu teknisiä korjauksia aiemmin havaittuihin ongelmiin sekä virhetilanteisiin. Uusi versio sisältää myös uusia käytettävyyttä parantavia toiminnallisuuksia, joita esitellään tarkemmin alempana.

Kehitämme Peppiä jatkuvasti myös tulevaisuudessa. Pepin seuraava suunniteltu versiopäivitys ajoittuu syksylle 2024. Peppiä kehitetään käyttäjälähtöisesti ja otamme mielellämme vastaan palautetta osoitteeseen peppi@oulu.fi.

Opiskelijan työpöydän uudet toiminnallisuudet ja korjaukset

• HOPSin Ilmoittautumiset-välilehdellä Ilmoittautumiset-osioon on lisätty kaksi osiota: ”Ilmoittautumiset: Tulevat ja käynnissä olevat toteutukset” ja ”Ilmoittautumiset: Menneet toteutukset”. Osioihin on lisätty toteutuksen voimassaoloaika.
  • HOPSissa Opintojen valinta -välilehdellä Poista vaihtoehtoinen opinto -painike on korjattu toimivaksi.
  • HOPSin Ajoitus-välilehden alaosan vierintäpalkin näkyvyys on korjattu. Palkki on näkyvillä heti siirryttäessä välilehdelle.
  • Opintojaksolle ilmoittautuminen ei enää esty, jos vastaavalle opintojaksolle ilmoittautuminen on hylätty tai opintojaksosta on saatu hylätty arvosana.
Viimeksi päivitetty: 7.5.2024