PEPPI/TUUDO: Ilmoittautuminen ja tentit

Koska Peppi-Tuudo integraatio tenteissä ei vielä toimi, kevään tentit löytyvät vain Pepistä.

Pepissä syksyn 2021 opintojaksoille ja tentteihin 15.10.2021 mennessä ilmoittautuneet opiskelijat on automaattisesti hyväksytty kaikille opintojaksototeutuksille ja tentteihin. Syksyn tentteihin ja opintojaksoihin ei avata enää ilmoittautumista. Jos olet unohtanut ilmoittautua syksyn tenttiin tai opintojaksoon, ole yhteydessä opettajaan.

Kevään 2022 opintojaksototeutuksille ja tentteihin ilmoittautuminen aukeaa 15.12.2021. Koska Peppi-Tuudo integraatio ei vielä toimi tenteissä, kevään tentit löytyvät vain Pepistä. Kun ilmoittaudut tenttiin, lisää omaan Tuudo-kalenteriisi merkintä tentistä ja tenttisalista. Tarkista Pepistä tentin aika ja paikka ennen tenttiä. Opintojaksototeutuksien sisällä olevien välikokeiden tulisi näkyä ilmoittautumisen jälkeen myös Tuudossa. Jos et näe Tuudossa merkintää, lisää myös välikokeet Tuudo-kalenteriin. Opettaja hyväksyy opiskelijat toteutuksille ja sen opiskeluryhmiin 1.1.2022 lähtien. Jos ilmoittautumistasi ei ole hyväksytty opintojakson toteutukselle tai tenttiin, ota yhteys opintojakson opettajaan.

Viimeksi päivitetty: 24.11.2021