Professori Anu Kajamaalle arvostettu John Horder -palkinto

Professori Anu Kajamaa on palkittu Queensin yliopiston (Iso-Britannia) kollegoineen arvostetulla John Horder -tiimipalkinnolla.
Anu Kajamaa. Hymyilevä vaaleahiuksinen nainen sinisessä puserossa seisoo lasiseinän vieressä.
Professori Anu Kajamaa

Palkinnon myönsivät brittiläinen lääketieteen kuninkaallinen seura (The Royal Society of Medicine, RSM) ja moniammatillisen koulutuksen edistämiskeskus (The Centre for the Advancement of Interprofessional Education, CAIPE).

Palkinto on nimetty lääkäri John Horderin (1919–2012) mukaan ja se myönnetään ammattilaisille, jotka työskentelevät terveyden- tai sosiaalihuollossa tai tutkijana ja kouluttajana korkeakouluissa. Palkinto on tunnustus tiimeille, jotka noudattavat erinomaisen yhteistyön periaatteita, parantavat toimillaan hoidon laatua, hoitotuloksia sekä yksilöiden, perheiden ja yhteisöjen hyvinvointia. Palkinto kunnioittaa tiimejä, jotka ilmentävät poikkeuksellisen hyvää yhteistyöhenkeä ja jatkuvaa oppimista terveydenhuollossa ja siihen liittyvässä koulutuksessa.

Anu Kajamaa toimii jatkuvan oppimisen professorina ja johtaa jatkuvan oppimisen tutkimusryhmää kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa. Hänen kollegansa Queensin yliopistossa edustavat lääketiedettä.

Viimeksi päivitetty: 3.6.2024