Projektipäällikön haku auki KASVA – Kestävää kasvua ja kilpailukykyä mikro- ja pk-yrityksiin -projektiin

Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin mikroyrittäjyyden tutkimusryhmä MicroENTRE hakee projektipäällikköä
määräaikaiseen työsuhteeseen 31.10.2025 saakka. Projektipäällikkönä johdat JTF-rahoitteista KASVA – Kestävää kasvua ja kilpailukykyä mikro- ja pk-yrityksiin-projektia.
nainen ja mies läppärin äärellä

Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutissa toimiva MicroENTRE tuottaa mikroyrittäjyyteen liittyvää tutkimustietoa ja soveltaa sitä yrittäjyyden toimintaedellytyksiä tukeviksi toimintamalleiksi. Toimimme tiiviisti yhteistyöverkostoissa ja toteutamme osaltamme OKM:n myöntämää mikroyrittäjyyden tutkimuksen ja koulutuksen valtakunnallista tehtävää.

KASVA-projekti on laaja yrityspalvelutoimijoiden, yrittäjien, tutkijoiden ja innovaatiotoimijoiden ryhmähanke, jonka päätavoitteena on edistää Pohjois-Pohjanmaalla yritysten kestävää kasvua, uudistumista ja kehittymistä, muutoskyvykkyyttä sekä alueiden elin- ja pitovoimaa käynnistämällä seutukunnallisten yrityspalvelutoimijoiden vertaisverkosto, jonka avulla kehitetään yrityspalveluiden ja TKI-toimijoiden maakunnallista yhteistyötä.

Hankkeessa myös tuotetaan tutkimustietoa ja kehitetään toimintamalleja, joilla tieto saadaan nopeasti yritysneuvonnan sekä alueellisen ennakointityön tueksi. Koordinoit hankesuunnitelman mukaista toteutusta sekä projektitiimin operatiivista toimintaa rahoittajan ohjeistuksen ja Oulun yliopiston toimintamallien mukaisesti.

Lue lisää ja hae tehtävää viimeistään 24.10.2023.

Viimeksi päivitetty: 9.10.2023