Promootiopäivällisten yhteydessä mahdollisuus maksulliseen muotokuvaukseen

Muotokuvaus lauantaina 28.5.2022 klo 23 alkaen

TERVETULOA TOHTORIKUVAUKSEEN!

Promootioviikonlopun tapahtumat ja tohtorien muotokuvaukset valokuvaa oululainen valokuvaamo Studio P.S.V.

Muotokuvaukset kuvaamme lauantaina yliopistolla iltajuhlan yhteydessä. Rakennamme studion yliopiston vanhan puolen lasiseinäiseen huonetilaan, joka sijaitsee kulkureitillä illallisravintolasta tanssitilaan.

Voit kuvauttaa itsesi joko yksin ja/tai yhdessä avecin kanssa. Kuvaajana toimii valokuvaajamestari, kaksinkertainen Vuoden muotokuvaaja Reijo Koirikivi, Studio P.S.V.

Aika: klo 23 alkaen

Paikka: lasiseinäinen huonetila yliopiston vanha puoli, oranssin narikan vieressä

Hinta: 50 e, sis. kuvauksen ja sähköiset koevedokset OmaPSV-ohjelman kautta; kuvat eri hinnaston mukaan alk. 13 e: https://studiopsv.fi/kuvatuotteet/

Tulethan kuvaukseen nopeasti, jotta ehdimme kuvata mahdollisimman monet halukkaat ennen juhlien päättymistä.

Maksutavat:

- pankki- ja luottokortti (ota kortti mukaan)

- käteinen (vain tasaraha!)

- lasku (laskutuslisä 7,-)

Laadimme kuvista jokaiselle kuvattavalle/parille koevedokset OmaPSV-nettipalveluun. Kukin kuvattava saa OmaPSV-nettilinkin ja henkilökohtaiset tunnukset sähköpostiinsa.

Tilannekuvat (miekanhionta, promootioakti, juhlaohjelma) ladataan juhlien jälkeen pilvipalveluun, josta voitte ladata kuvia itsellenne. Pilvilinkki tilannekuviin toimitetaan teille myöhemmin.

Tunnelmallista ja hauskaa juhlaviikonloppua!

Toivottaa Studio P.S.V:n tiimi,

Studio P.S.V.