Pysäköinti Linnanmaan P12-autopaikka-alueen OY Kylmät autopaikat

Muistathan pysäköidä Oulun yliopiston kylmät autopaikat alueille P12-alueella. SYK autopaikkojen haltijoilta on tullut paljon huomautuksia siitä, että heidän varaamillensa ja maksamillensa autopaikoille SYK autopaikka-alueella on tapahtunut virheellistä pysäköintiä.
P-12 alue

HUOM!

P10-lämmitystolppa-alue on muutettu kesän aikana osaksi OY Kylmät autopaikat alueilta. P10-alueen sisäänkäynnin luona on OY Kylmät autopaikat alueen kyltti asennettuna ja alueella oleva kyltti tullaan päivittämään P10-alueen osalta.

Kampuspalvelut

Viimeksi päivitetty: 11.9.2023