Ryhmä esiintymis- ja viestintätilanteita jännittäville opiskelijoille

Kohti esiintymistä ryhmän tapaamiskerroilla tutustumme esiintymisjännitykseen psykoedukatiivisesta näkökulmasta. Tutkimme jännittämiseen liittyviä ajatuksia, tunteita ja kehollisia reaktioita. Harjoittelemme keinoja pärjätä jännityksen kanssa ja pyrimme luomaan uudenlaista suhdetta esiintymiseen ja jännittämiseen. Ryhmään kuuluu olennaisena osana esiintymistilanteiden ja esillä olemisen harjoitteleminen turvallisessa ympäristössä.

Ryhmä kokoontuu torstaisin 26.9., 3.10., 10.10. ja 17.10. klo 12-14 Linnanmaan kampuksella (KK238). Varmistathan, että pääset osallistumaan kaikille kerroille ennen ilmoittautumista. Ryhmään otetaan maksimissaan 9 opiskelijaa. Osallistujille tarjotaan vapaavalintaisena opintopsykologin/psykologiharjoittelijan yksilötapaaminen ennen ryhmää.

Ilmoittautuminen on auki ja päättyy 19.9. tai kun ryhmä on täynnä. Ilmoittaudu lähettämällä sähköposti osoitteeseen kersti.lantto@oulu.fi. Kerro viestissä oma tutkinto-ohjelmasi ja aloitusvuosi. Kerro myös, haluatko varata ajan yksilökäynnille.

Ryhmän vetäjät: opintopsykologi Kersti Lantto ja opintopsykologiharjoittelija Marja Filatova.

Viimeksi päivitetty: 9.8.2024