Saimme 1300 ehdotusta toimintakulttuurin kehittämiseksi – eettisten toimintaperiaatteiden yhteiskehittäminen jatkuu ratkaisujen valinnalla

Olemme aloittaneet Oulun yliopistossa Code of Conduct -työn, jossa määritellään yhteisölle eettiset toimintaperiaatteet. Eettisillä toimintaperiaatteilla selkeytämme henkilöstölle ja opiskelijoille sisäiset toimintalinjauksemme ja odotukset arjen tilanteissa käyttäytymiselle.

Kutsumme nyt koko yhteisömme yhteiskehittämisen toiseen vaiheeseen. Ensimmäisessä vaiheessa 9.–19.10.2023 keräsimme opiskelijoiltamme ja henkilöstöltämme ratkaisuehdotuksia toimintakulttuurimme kehittämiseksi. Saimme yli 1300 vastausta ja nyt toisessa vaiheessa pääsette näkemään ja punnitsemaan muiden tuottamia ajatuksia.

Vastausaikaa on 1.11.2023 klo 16 saakka, ja vastaamaan pääset sähköpostin kautta. Vastauslinkit on lähetetty opiskelijoille 20.10.2023 otsikolla ”Tervetuloa punnitsemaan ratkaisuja toimintakulttuurimme kehittämiseksi - Welcome to weigh up proposals for developing our operating culture”.

Lopputuloksena muodostamme yhteisen näkemyksen erilaisista ratkaisuista, joilla voimme edistää yhteisöllistä ja arvostavaa toimintakulttuuria. Vastaaminen on vapaaehtoista ja anonyymiä.

Kiitos osallistumisesta!
Code of Conduct -projektin työryhmä