Salasanan päivitys - Tärkeä muistutus kaikille opiskelijoille

Tavoitteemme on, että palveluidemme käyttö on opiskelijoille sujuvaa ja ne ovat käytettävissä ilman turhia viivästyksiä. Vanhentunut salasana voi aiheuttaa monenlaisia haasteita ja ylimääräisiä ongelmia. Erilaisten tunnusten ja salasanojen kalasteluyrityksiä tapahtuu yhä useammin, joten salasanan säännöllinen päivittäminen on erittäin tärkeää.

Pyydämme, että tarkastat yliopiston tarjoaman käyttäjätunnuksen salasanan tilan ja tarvittaessa päivität sen uuteen. Tämä pieni toimenpide auttaa varmistamaan, että pääset syksyllä jatkamaan opintoja hyödyntäen sujuvasti kaikkia tarjolla olevia palveluita sekä kampuksilla että verkossa, ilman viivästyksiä.

Voit tarkistaa salasanan tilan osoitteessa https://account.oulu.fi. Jos salasanasi on vanhentunut, vaihda se välittömästi. Lisätietoa salasanan vaihtamisesta voit lukea Oulun korkeakoulujen tukisivustolta: Näin vaihdat tunnuksesi salasanan (OY, Oamk).

Kiitos yhteistyöstä ja ymmärryksestä.

ICT-palvelut

Viimeksi päivitetty: 17.6.2024