Save the date: Slush Oulu Community Side Event & Pitchauskilpailu 15.11.2024

Slush on yksi maailman johtavista startup-tapahtumista ja kokoaa vuosittain huipputason startupit ja sijoittajat Helsinkiin. Tänä vuonna Slush järjestetään 20.–21.11.2024. Sinun ei kuitenkaan tarvitse odottaa niin pitkään saadaksesi ensimmäisen maistiaisen Slushista, sillä Slush Oulu Community Side Event ja pitchauskilpailu palaavat jälleen Ouluun 15.11.2024!

Luodaan Slush yhdessä Ouluun!

Osallistu

Olitpa sitten kasvuyrittäjä, opiskelija tai työelämän asiantuntija (tai näiden yhdistelmä) ja kiinnostunut verkostoitumaan nykyisten ja tulevien startup-asiantuntijoiden kanssa, tämä kansainvälinen yrittäjyyttä juhlistava tapahtuma on sinua varten! Tule kuuntelemaan inspiroivia yrittäjätarinoita, opi uutta, nauti hyvästä ruuasta ja sukella Oulun kansainväliseen startup-verkostoon.

Pitchaa

Pitchaa mahtava liikeideasi ja kilpaile 1000€, 500€ ja 300€ pääpalkinnoista! Pitchatakseen ei tarvitse olla ammattilainen, ja kilpailuun osallistuville tarjotaan valmennusta. Tapahtuman kieli on englanti.

Tule vapaaehtoiseksi tapahtumajärjestäjäksi

Kiinnostaako sinua yrittäjyys ja haluatko olla mukana toteuttamassa mahtavaa yhteisötapahtumaa? Tarvitsemme vapaaehtoistyöntekijöitä, ja olisi mahtavaa saada sinut mukaan järjestäjätiimiin!

Lisätietoa tulossa syksyllä 2024.

Tapahtuman järjestäjät:
Tapahtuman järjestävät yhdessä Oulun yliopisto, Oulun ammattikorkeakoulu, OSAO, Finanssi ry, OuluES, Oulun Ekonomit, Suomen Ekonomit, BusinessAsema, BusinessOulu, Pohjois-Pohjanmaan yrittäjät ja Oulun kauppakamari.

Viimeksi päivitetty: 26.6.2024