Seuraa alasi lehtiä BrowZinella – e-lehtipalvelu Oulun yliopiston opiskelijoiden ja henkilökunnan koekäytössä 30.9. asti

BrowZinella kokoat helposti suosikkilehtesi omaan hyllyysi ja pysyt ajan tasalla uusista julkaisuista lehdissäsi.

Oulun yliopiston kirjaston tilaamat e-lehdet ovat kätevästi luettavissa BrowZine-palvelussa. BrowZine on tieteellisten e-lehtien lukemiseen tarkoitettu visuaalinen lehtihylly, jolla voit selailla ja lajitella e-lehtiä aihealueittain.

BrowZine on Oulun yliopiston henkilökunnan ja opiskelijoiden koekäytössä syyskuun loppuun asti. Toivomme BrowZinesta palautetta käyttäjiltä osoitteeseen elele@oulu.fi, kiitos!

Huom! Pääsy kirjaston tarjoamiin elektronisiin aineistoihin yliopiston verkon ulkopuolella edellyttää kirjautumista Oulun yliopiston käyttäjätunnuksella.

Viimeksi päivitetty: 8.8.2023