SoloENTRE -hankkeen videokoulutus alkaa 6. toukokuuta

SoloENTRE -hankkeen osana järjestettävä videokoulutus käynnistyy 6. toukokuuta 2020. Korovirustilanteen vuoksi koulutus järjestetään verkossa Moodle-oppimisalustalla. Koulutus kestää kesäkuun loppuun ja se on osallistujille ilmainen.

Osallistujat tekevät koulutuksen aikana valmiin videon yrityksen mainoskäyttöön. Samalla opitaan tarvittavat tiedot ja taidot videoiden tekemiseen ja jakeluun sosiaalisessa mediassa. Opittava kokonaisuus on yksinkertainen, laadukas ja kustannustehokas. Etukäteistietoja ei tarvita. Kurssin vetäjänä toimii tutkija, viestintävastaava Markus Rytinki Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE®stä.

Lisätietoja:

Peetu Virkkala, projektitutkija, MicroENTRE