Sosiaali- ja terveysalan kirjaston omatoimikäyttö – muistutus käyttösäännöistä

Oamkin ja OSAOn Kontinkankaan yksikön opiskelijat ja henkilökunta voivat käyttää Sosiaali- ja terveysalan kirjastoa myös aukioloaikojen ulkopuolella. Omatoimikirjasto on käytettävissä viikon jokaisena päivänä klo 7:30-21:00, myös viikonloppuisin.
Näkymä Oulun yliopiston kirjaston Sosiaali- ja terveysalan kirjaston asiakastiloista: kirja- ja lehtihyllyjä sekä lainausautomaatteja

Omatoimikäyttö onnistuu erillisellä kulkulätkällä, ja sen voi hakea kampuksen virastomestareilta. Omatoimiaikana (klo 7:30-21:00) kirjastoon tullaan ja kirjastosta poistutaan vain ovesta Paasi 3. Omatoimiaikana kirjaston aineistot, tilat ja työvälineet ovat käytettävissä vapaasti. Lainaaminen ja palauttaminen on mahdollista automaateilla.

Mikäli kulkulätkän tai omatoimikirjaston väärinkäytöksiä ilmenee, voidaan käyttäjältä poistaa kulkuoikeudet. Omatoimiajan ulkopuolella kirjastossa oleskelu aiheuttaa hälytyksen, josta aiheutuvat kulut ovat hälytyksen aiheuttajan vastuulla.

Kysyttävää? Ota yhteyttä: kirjasto@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 30.9.2024