Suomen Akatemian haku yliopistoharjoittelijoille

Suomen Akatemialla on parhaillaan haku auki yliopistoharjoittelijoille.

Suomen Akatemialla on parhaillaan haku auki yliopistoharjoittelijoille. Suomen Akatemia rahoittaa korkealaatuista tieteellistä tutkimusta, toimii tieteen ja tiedepolitiikan asiantuntijana sekä vahvistaa tieteen ja tutkimustyön asemaa yhteiskunnassa. Akatemiassa on erinomaiset mahdollisuudet työtehtävissä kehittymiselle sekä osaamisen vahvistamiselle.

Harjoittelujakso sisältää erilaisia ja monipuolisia avustavia tehtäviä. Tutkimuksen vastuualueiden (BTY ja LT) tehtäviin sisältyy tutkimusrahoitushakuun liittyviä tehtäviä, kuten osallistumista hakemusten käsittelyyn ja niiden arvioinnin järjestämiseen sekä muita vastuualueen tiede- ja tutkimusrahoituksen selvitystehtäviä. Tutkimusympäristöjen vastuualueella harjoittelijat tekevät selvitystehtäviä, jotka sisältävät tiedonhakua, arviointi- ja kyselymateriaalin keräystä, analysointia ja tiedon visualisointia. Lisäksi harjoittelu sisältää tilaisuuksien ja kokousten järjestämistä ja niissä avustamista sekä viestintätehtäviä.

Harjoittelun kesto 3-6 kk. Harjoittelupaikkoja on auki 6 kappaletta.

Lue lisää ja hae! Hakuaika umpeutuu 24.10.2022

Viimeksi päivitetty: 13.10.2022