Syksyn Harjoitteluun! -uraryhmään mahtuu vielä

Kaipaatko vinkkejä ja uusia näkökulmia harjoittelupaikan löytämiseen? Haluaisitko oppia tunnistamaan osaamistasi ja oman alasi vahvuuksia? Harjoitteluun! -uraryhmä käynnistyy jälleen lokakuussa!

"Sain hyviä vinkkejä sekä uusia näkökulmia harjoittelu- ja työpaikkojen hakemista varten. Oman osaamisen ja verkostojen tunnistaminen tuntui hyödylliseltä."

"Vertaistuki oli ihanaa! Tuli myös varmempi olo omasta työnhausta."

(Kevään 2024 uraryhmien osallistujien palautteita)

Harjoitteluun! -uraryhmä luonnontieteilijöille alkaa 29.10.2024. Ryhmä kokoontuu 4 kertaa (ti 29.10. klo 12.15-14.00, ma 4.11. klo 14.15-16, ti 19.11. ja ti 26.11. klo 12.15-14.00). Hae ryhmään tästä linkistä.

Ryhmä kokoontuu Linnanmaan kampuksella, Telluksessa. Lisäksi ryhmäläisillä on mahdollisuus osallistua vierailuihin työnantajien luona Oulussa.

Ryhmään valitaan max 12 opiskelijaa. Etusijalla ovat opiskelijat, joiden opinnot ovat maisterivaiheessa ja jotka hakevat opintoihin kuuluvaa harjoittelupaikkaa. Hakuaika on 15.10. asti. Ryhmään pääsystä ilmoitetaan viikon 42 aikana sähköpostilla.

Ryhmän tavoitteena on:

• Tunnistaa omia ja oman alan vahvuuksia
  • Oppia sanoittamaan omaa osaamista
  • Löytää sopivia harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja
  • Verkostoitua alueen työnantajien kanssa

Lisätietoja: tiina.kemppainen (at) oulu.fi

Ryhmä ovat osa Noste-kehittämisohjelman toimintoja.

Viimeksi päivitetty: 26.9.2024