Syksyn siirtohaussa 1.–15.11. voit hakea pääaineen vaihtoa

Jos kandidaattitutkintosi on vielä kesken, voit hakea siirtoa toiseen tutkinto-ohjelmaan tai pääaineen vaihtoa oman tutkinto-ohjelmasi sisällä syksyn siirtohaussa 1. –15.11.2024. Siirtohaussa Oulun yliopistoon voivat hakea myös muiden suomalaisten yliopistojen kandidaattiopiskelijat.

Syksyn siirtohaussa on mukana osa Oulun yliopiston tutkinto-ohjelmista, ja tietoa niistä löydät Oulun yliopiston siirtohaun sivulta. Mukana olevien tutkinto-ohjelmien valintakriteerit löytyvät valtakunnallisesta Opintopolku-palvelusta, jossa myös haku tapahtuu.

Huomaathan, että hakiessasi sinulla tulee olla riittävästi opintojen suoritusaikaa jäljellä, sillä opintojen suoritusaika ei pitene. Uusi opinto-oikeus alkaa 1.1.2025 ja aiempi opiskeluoikeus päättyy 31.12.2024.

Tutkinto-ohjelman vaihtoa tai siirtoa toisesta yliopistosta Oulun yliopistoon voi hakea vuosittain kahdessa siirtohaussa. Siirtoa hakevalla tulee olla voimassa oleva suomalaisen yliopiston opiskeluoikeus. Osaan hakukohteista otetaan siirto-opiskelijoita ainoastaan kevään haussa. Tällaisia ovat esimerkiksi lääketieteelliset alat.

Lisätietoja Oulun yliopiston siirtohausta ja mukana olevat hakukohteet

Viimeksi päivitetty: 15.10.2024